Total Pageviews

Wednesday, 19 February 2014

Jerebu atau debu

ASSALAMMUALAIKUM

Pukul 7 pagi hantar Iman ke sekolah agama cuaca agak gelap Bila turunkan dia di sekolah ,terus ke kedai runcit,nampak masih gelap seperti kabus makin lama makin tebal ,bau nya pun seperti asap.....APAKAH INI KABUS ,JEREBU ATAU DEBU....sampai ni belum terjawab lagi.

4 comments:

  1. Emmm yelah....cer tengok siang sikit.... kalau masih berdebu CONFIRMED jerebu tu bukan kabus hehe

    ReplyDelete
  2. Kakak rasa debu gunung berapi dari Indonesia ni Saniah.
    Berita kan kata jarak dgn KL hanya 400km aje. Tapi masa kejadian angin bertiup ke arah barat jadi debunya menghala ke India. Mungkin sekarang bertiup arah timur itu yg sampai tempat kita...

    Kalau Allah nak jadikan siapa pun tak ada kuasa menghalang kan..

    ReplyDelete
  3. debu gunung berapi agaknya sebb bau nya menyesakkan nafas ,xtaulah pula kalau ada kbakaran belukar dekat2 sini.kalau bau asap kilang dh sebati hidung akak ni.....

    ReplyDelete