Total Pageviews

Friday, 13 June 2014

Selamat ulangtahun kelahiran ...

Assalammualaikum
Di hari Jumaat yang mulia ini syukur Alhamdulilah aku masih menghirup udara kehidupan lagi ,masih diberi kesempatan  melihat anak2 meniti kedewasaan .Hari ini genaplah Fateha 20tahun ,walaupun ketika ini dan saat ini dia tdak bersama kami....sedang menghadapi peperiksaan akhir sem.
13hb Jun 1994 bersamaan 2 Muharram lahirnya ke dunia si abang baru saja berusia 1tahun 2 bulan.Setelah lebih 5tahun menanti zuriat lengkaplah keluarga kami dengan sepasang cahayamata.Ketika itu si abang belum pun pandai berjalan ....agak kelamkabut juga kehidupanku menjaga anak2 yang masih kecil dan siabang masih memerlukan perhatian .Kiri kanan terpaksa menghayun buaian ....silih berganti meragam apatah lagi ketika tidak sihat.Namun kini terasa begitu pantas masa berlalu .....tanpa sedar mereka sudah pun melangkah ke alam kedewasaan....Sekarang Fateha  dan si abang menuntut di IPTA yang sama dan Insya Allah akan graduet pada tahun yang sama.Selamat Hari Lahir Fateha ....semoga menjadi insan cemerlang dunia dan akhirat...doa ayah dan emak sentiasa mengiringi kehidupan anak2.

KENANGAN2 SILAM;

6 comments:

  1. Bestnya... kakak suka anak yg jarak lahir rapat. Kakak ada anak buah yg macam itu tapi keduanya perempuan so dah macam kembar. Akrab hubungan walau masing-masing dah kawen. Baju pun selalu nak sepasang sampai dah ada suami.

    Happy birthday buat anakanda Fateha.

    Senang SI bila graduation sekali pergi dua-dua settle.

    ReplyDelete
  2. susah juga kakzakie.terutama dlm pantang ,jika takde pembantu boleh stress.
    memang dh cam kembar semua kena beli 2 kecuali baju....
    .wlupun abng dah tahun 2,fateha baru tahun 1...InsyaAllah mereka habis belajar tahun yg sama,

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Fateha..
    Alhamdulillah..anak2 dah pun remaja kan Saniah

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday buat Fateha. Semoga menjadi anak yang membanggakan kedua ibubapa dan sentiasa diberkati dalam kehidupan.

    ReplyDelete
  5. Happy belated bezday Fateha...tiada yg paling menggembirakan ibu ayah bila dpt melihat anak membesar sihat dan berjayakan SI...
    Betul SI...kalau rapat ni sisah sikitlah kita nak jaga dia....kalau ada org tolong tak pe jugakkan...
    Semua susah payah bagai tak terasakan SI....kejap jer mereka da besar....Syukur dan beruntung SI sebab dpt melihat mereka berjaya....

    ReplyDelete