Total Pageviews

Tuesday, 15 August 2017

Selamat hari lahir

Assalamualaikum
Harini besday boy sedang trial SPM...moga dapat jawab dengan tenang.
Lepas maghrib semalam dia ada telefon....sambil cerita pasal exam dia sempat bertanya sekadar menduga."esok hari apa ya?"....Kalau dah kata mak2 ni masa kan lupa tarikh saat bertarung nyawa melahirkan anak2.
17 tahun sudah Azim harini 15 Ogos.Sedih sebenarnya bila tiba tarikh lahir Azim tahun ni bermakna sepupu dia Mohammad Al Mizal yang meninggal accident tahun lepas sepatutnya juga hari lahir 3 hari lagi yang ke 17 juga...kami semua merindui nya....semoga arwah sentiasa dirahmati.
Besday sekadar bertambah nya usia ....dah tinggal di asrama
takde apa2 yang dapat diberi,Tunggu lah cuti sekolah nanti ,kan ada cuti hari merdeka dan raya haji ...adek beradek pun ada semua.
Apapun mak doakan Azim akan berjaya di dunia dan akhirat.Berusahalah untuk SPM yang bakal tiba dan trial yang sedang hadapi sekarang ni.
SELAMAT HARI LAHIR MOHAMMAD AZIM IKMAL...
Foto:Azim ketika usia 4tahun bersama Iqa.

14 comments:

  1. selamat hari lahir azim...semoga berjaya dalam trail dan dalam spm sebenar nanti, moga jadi anak yang soleh, cemerlang didunia dan akhirat

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Azim. Best of luck trial exam tu ya.

    ReplyDelete
  3. HAPPY BIRTHDAY AZIM MOGA SUKSES DLM TRIAL N SPM NANTI

    ReplyDelete
  4. Selamat ulangtahun, Azim! Dah 17 tahun usia rupanya. Sekejapkan kak. Mesti time ni akak tengah dok belek gambar lama Azim sewaktu kecil. Serius masa memang berlalu pantas.

    Nanti bila berkumpul cuti panjang Hari Merdeka/Raya Haji nanti bolehlah buat makan besar. Apa nak, mak akan masakkan ^_^

    ReplyDelete
  5. Happy birtday azim.. semoga menjadi anak yang soleh.. btw singgah and follow sini =)

    http://ceritaaisyaismail.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. Selamat hari lahir azim..
    Sweet seventeen tu..
    Dah hensem boy hihihi..

    Auntie doakan semoga azim beroleh kejayaan dunia dan akhirat.
    Good luck for SPM..💪👍☝

    ReplyDelete
  7. Happy Bezday Azim....moga makbul doa mak hendaknya.
    Dah start trial ye SI....masyaallah kejapnya rasa. Teringat pulak masa anak nak ambik SPM 2 tahun lepas. Aduhai maknya yg seram

    ReplyDelete
  8. Selamat hari lahir azim, mg berjaya di dunia dan akhirat, aamiin..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum kak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    Pantasnya masa bergulir, zaman bertatih, zaman kanak-kanak dan zaman remaja.. Selamat hari ulang tahun kelahiran buat azim, moga sentiasa di dalam redha dan rahmat-Nya...
    #selamat berjaya di dalam spm

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir azim.. semoga diberikan kesihatan yg baik dan jadi anak yg soleh ye.. amiin..

    ReplyDelete
  11. Happy birthday Azim. Semoga mendapat kejayaan yg cemerlang dan menjadi anak kebanggaan ibubapa.

    ReplyDelete
  12. Sanah helwah azim, besday azim sama dgn besday suami makcik, 15 ogos juga. Tapi makcik blm buat apa2 pun juga ni.

    Selamat menduduki trial exam yea azim. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  13. happy birthday azim, semoga berjaya

    ReplyDelete
  14. happy birthday azim! Good luck trial spm :D

    ReplyDelete