Total Pageviews

Monday 12 October 2015

tiba saatnya

Assalamualaikum
Sayu hati pagi ni bila Azim telefon nak ke sekolah tadi.Begitulah anak2 walau tinggal di asrama saat nak menghadapi periksa pasti telefon kami setiap pagi....apatah lagi periksa besar seperti PT3 ni..Azim kata dia gementar ....sebagai ibu hanya bagi nasihat agar tenang dan tawakal...padahal aku juga gementar...!

7 comments:

  1. Asalamualaikum..selamat pagi kak.. .moga anak akak menjawab dengan tenang ...insyallah..amin

    ReplyDelete
  2. Salam Kak..
    mudah2an urusan menjawab exam anak2 pada hari ini dipermudahkan... moga mereka semua diterangkan hati.....amin...

    ReplyDelete
  3. Semua ibu-bapa sama bila anak nak duduk periksa memang ada gementar di dalam diri kita. Moga semuanya baik-baiklah hendaknya.

    ReplyDelete
  4. Alahai.....tetiba pulak okje yg sebak SI.....huhu....
    Alah..... tak yah risau sangatlah SI, insyaallah semuanya terkawal, kalau ikut rekod anak anak, kan semuanya cemerlang. Dah jangan berkerut sangat dahi tu, cuba bawak senyum sikit hihi....

    ReplyDelete
  5. Moga Azim dan anak-anak yang lain dapat menjawab dengan tenang dan moga beroleh kejayaan yang cemerlang dalam exam PT3 kali ni.

    ReplyDelete
  6. In syaa Allah azim boleh jawab dengan izin Allah. Abang dan kakak azim telah menunjukkan kejayaan mereka sebagai contoh.

    ReplyDelete
  7. Inshaa Allah mudah mudahan kak....pandai azim call ibu dia mintak nasihat....doa ibukan tiada hijab....moga sukses ye azim jawab dgn tenang tau

    ReplyDelete