Total Pageviews

Tuesday, 10 October 2017

Betul lah....

Assalamualaikum
    Sumber: telegram.

14 comments:

  1. Kikiki, dah habit kan Kak, terutama dah hujung2 mggu, Hari jumaat tu, dah sure2 tinggal teloq sebiji, yg lain dah selamat,tapi nak juga bukak esbox tu.

    ReplyDelete
  2. Hihihi..
    Terpukau oleh esbok๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
  3. Sama lah.. ai buka peti ais memang dengan harapan ada chicken chop panas dalam tu..

    ReplyDelete
  4. Kenapa kerap buka peti ais?

    ReplyDelete
  5. betul, betul, betul.. ๐Ÿ˜„

    ReplyDelete
  6. ahahaha macam anak2 ain main peti ais ja. saja bukak nak rasa sejuk. hahaha

    ReplyDelete
  7. Cucu WP yang umur 3 tahun, pun buat macam tu.
    Dahlah tu, tau bukak, tak tau nak tutup.
    Rasa nak mangga aje esbok tu.

    ReplyDelete
  8. Siapa tu yg kena sawan bukak tutup esbok? Iman jugak dapat nama haha.... Saya rasa mcm tak je SI.... Buka esbok kalau nak masak. Duklah termenung mengadap freezer tu nak keluarkan apa. Dalam kepala terfikir fikir nak masak apa..... Adoiyaiiii

    ReplyDelete
  9. Untuk anak-anak saya, memang ya. Kejap-kejap masuk dapur buka peti sejuk tengok dari atas sampai ke bawah kalau-kalau ada makanan. Kalau pada saya, tak juga Kak Saniah. Saya kalau buka peti sejuk saja-saja aje sambil memikir nak masak apa walaupun dah tahu apa ada dalam peti sejuk tu dah saya seorang aje yang sumbat semua barang dalam peti sejuk di rumah tu haruslah mahir selok-belok barang dalam peti sejuk. Hehehe!

    ReplyDelete
  10. Waalaikumusalam! Saya tak pulak Saniah! Sebelum bukak saya dah pikir nak ambik apa. Selalunya keluarkan lauk2 dan sayur yang nak di masak.

    ReplyDelete
  11. Cari makannan n cari ilham nak masak pe hari ni

    ReplyDelete
  12. h ah ah a yes lah. sgt btol. aida ler tu :)

    ReplyDelete