Total Pageviews

Wednesday 16 March 2016

sampai juga

Assalamualikum
Alhamdulillah....sampai jugak 400 entry ....dibandingkan dengan adek2 dan kawan2 blogger yang rajin berkarya boleh capai 300 setahun kan...Sebenarnya aku tak pernah fikirkan target ,sekadar meluang masa senggang apatah lagi bila kesorangan .400 entry bukan setahun dua tapi 4 tahun tu...Banyak juga lah entry2 awal yang merapu aku delete.
Mula mencoret sejak 2012 tapi terbiar bersawang hampir setahun.Masa tu arwah mak masih ada tinggal bersama kami sejak arwah bapak meninggal.Aku lupa hal  blog ,mak rajin berbual ,lagipun tak mahu mak kecil hati tengok aku yang asik hadap.laptop .
Akhir December mak meninggal  ,2013 aku kembali sendiri bila Iman dah sekolah  ,yang lain di asrama.Banyak masa terluang , aku sambungkan semula coretan perjalanan suka duka kehidupan dalam blog ini.Blog ini umpama diary hidupku walaupun takdapat semua dapat dikongsi .
Terimakasih pada adek2 dan kawan2 blogger yang sudi singgah juga menjadi teman maya.Entry kalian yang aku kunjungi juga banyak menceriakan hati,menambah ilmu dunia dan akhirat dan yang bestnya banyak masakan yang diketahui.



11 comments:

  1. Tahniah kak...xpe 4 tahun 400 entri pun, yang penting kepuasan kita. Saya pun xde target apa2 dlm berblog, sekadar suka bercerita..umpama diari jugalah

    ReplyDelete
  2. Banyak-sikit jumlah entri bukan ukuran
    Kepuasan dan misi apa yg kita mahu itu lebih utama.
    Yg pasti kalau tak kerana blog kita tak kenal hihi...
    Kakak siap dpt stamps free lagi tau - suka sangat, terima kasih:)

    ReplyDelete
  3. rasanya xpayah kot nk target n3 yg dipublish dlm setahun. bagi kak akan tls ikut sempat je saniah.
    kak tag saniah ya.
    http://karyaku-paridahishak.blogspot.my/2016/03/25-things-that-make-me-happy.html

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak saniah..
    Semoga rajin up entri lagi..
    Saya suka baca cerita2 akak...

    Saya pula up entri byk utk naikan view nuffnang kak..
    Boleh tambah pendapatan sikit hihihi..

    ReplyDelete
  5. tahniah kak !!! saya dulu lagi merapu2 rase nye cam banyak gak yg harus di delete...saya suka je baca entri2 akak...nak2 kalau akak bercerita tentang anak dara akak yg rajin cuba resepi2 baru dan Iman yg keletah tu...jangan penah jemu kak untuk terus mencoret di sini ye...bertuah dapat kenal akak dan semua kawan2 lain di sini...salam dari orang melaka...yg jauh di mata namun dekat di hati :)

    ReplyDelete
  6. Saya pun gitu jugak Saniah! tak ada target berapa banyak entry... bila teragak saja nak menulis. Blog ni saja suka-suka sebagai coretan serba sedikit tentang kehidupan saya sebagai emak.

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Saya pun tak tahu entri saya dah berapa banyak.. hehr

    ReplyDelete
  8. Tahniah...banyak cerita saniah yg kak zai seronok baca dan dapat pula kenal walau tak pernah jumpa.Kak zai pun tak pernah nak ambil pot pasal berapa banyak N3 yg kak Zai coretkan. Hanya untuk suka2 aje.

    ReplyDelete
  9. I pun tak tau berapa dah my N3. heeeee. main tulis je.

    ReplyDelete
  10. Kenapa delete SI? Sayangnya...Best apa baca cerita lama lama, mula mula belajo menulis blog.

    Saya pun tak tetapkan target. Ikut suka ajelah hihi..... Terima kasih jugak ye sudi baca cerita kita...


    ReplyDelete
  11. Kenapa delete SI? Sayangnya...Best apa baca cerita lama lama, mula mula belajo menulis blog.

    Saya pun tak tetapkan target. Ikut suka ajelah hihi..... Terima kasih jugak ye sudi baca cerita kita...


    ReplyDelete