Total Pageviews

Friday, 30 October 2015

kenali diri

Assalamualaikum
Senda pagi...dari rakan wsp
Untuk menceriakan diri sendiri juga













10 comments:

  1. Salam Jumaat Kak Saniah....
    hahahah..all about kentut...lawak....:)

    ReplyDelete
  2. Kakak dapat ini dari anak kakak dulu pun gelak kami dibuatnya..
    macam-macam idea org yg mereka-cipta ini kan.

    ReplyDelete
  3. As/kum saniah! sapalah yang agaknya yang memerah otak memikirkan hal kentut ni ya... hahahhah

    ReplyDelete
  4. Hahahaha...ketawalah lagi. Pelbagai ragam kentut.

    ReplyDelete
  5. asalamualaikum kak...hahaha..adoi kak ...gelihati yan baca entri ni :-))

    ReplyDelete
  6. Banyak jenis kentut rupanya ye SI.....agak agak kita yg mana SI....
    SI malu tak kentut depan suami? Ada kawan saya dah berbelas tahun kawen boleh dia tak pernah kentut depan suami dia....dahsyat kan...

    ReplyDelete
  7. Hahaha....kentut orang malang tu paling lawak...sian ek kenkonon nak kentut je tetiba bole plak tekeluar taik....ekekekek...saya kalau bole memang takmo kentut depan somi selalu pi masuk bilik kentut sensorang tapi dia suka beno kentut bersepah ntah ape fesyen pastu lepas kentut kuat2 siap buat muka bangga yg tak tahan tu...hahaha

    ReplyDelete
  8. Hehehe....bab-bab kentut ni teringat bapa saudara merangkap sepupu mak....punya panjang....macam bunyi keretapi lama...

    ReplyDelete
  9. kiranya saya ni kreatif lah ya..haha...

    ReplyDelete