Total Pageviews

Friday, 6 November 2015

gurau

Assalamualaikum
Untuk menceriakan diri sendiri juga
Sumber:facebook

14 comments:

  1. Hihi... ada aje idea nak buat org ketawa kan:)

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat kak...
    hahahah..gelak2 baca entry akak ni :)

    ReplyDelete
  3. Hahahha... Mahu pecah kepala orang tu kak saniah :D

    ReplyDelete
  4. Macam-macamlah awak ni Saniah! hahahhahh...

    ReplyDelete
  5. Hahaha...kelako sungguh...ustaz idrus yg kabo gitu kak...selalu gelak kalau dengar ceramah agama dari dia tapi pada masa yg sama dapat belajar benda baru dan menfaat...saya suka dengar ceramah dia dan ustaz kazim elias jugak...best langsung tak membosankan...hehe

    ReplyDelete
  6. hahah,..yang pakai tudung tu lawak..heheh

    ReplyDelete
  7. salam jumaat mak saniah tuuu ;p

    ReplyDelete
  8. ...Pecah kepala kawan tu pula...hehehe....

    ReplyDelete
  9. Gurau kasar tu namanya SI hihi....
    Mau berperang lepas tu.....

    ReplyDelete
  10. klu tetiba kena baling batu , blh tersirap darah gak ... heheheee

    ReplyDelete