Total Pageviews

Thursday, 3 January 2019

Bila tak dirancang...

Assalammualaikum
Bila anak2 dah tiada di  rumah, biasanya ke mana pergi hanya kami .Walaupun urusan kecil aje,biasanya aku lah peneman encik suami .
Malam tadi ada urusan kat  atm bank .Seperti biasa aku lah yang kena settle kan .Kalau dah kata pergi bank saja ,pakai lah alakadar dengan masing2 pakai selipar jepun buruk lak tu dengan baju yang biasa pakai di rumah.Bila dah selesai ,ingatkan nak terus balik .Tapi aku kata nak beli buah ,kat mana ya...tiba2 encik suami belok ke Aeon.Aduhai berat hati juga nak turun kereta tapi tengok kesungguhan suami nak memenuhi keinginan aku ikut je.
Kami pakir kereta pun sebelah belakang.Kereta2 pun masih tak banyak lagi.Cepat2 kami masuk ke tempat buah2an .Pilih2 apa yang patut dan aku cepat2 ajak suami keluar....malu weh ....dah rupa pasangan pendatang tanpa izin dah kami.Rasa dorang lagi elok dari kami...
Foto:inilah hasilnya yang sempat disambar.

Foto: epal hijau makan dengan kuah rojak berkacang...sedappp.

5 comments:

  1. Sayapun gitu juga kak, pakai simple yang amat..

    Kadang2 langsung tak tempek bedak, kain baju usah kiralah, basahan, lepas ke pasar 😄

    ReplyDelete
  2. alamak berliur nampak terasa sedapnya kat Sabah hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak, moga beroleh rahmat, keberkatan dan kesihatan yang baik di tahun baru ini..
    'Macam rupa pasangan pendatang tanpa izin' tu yang lawak tu. Mujur takde imigresen kat situ, kalu tak kena angkut la..hehe maaf akak gurau je. Saya pun kalu ke mana2 pakai simple je, tapi tetap masih sematt..hehe

    ReplyDelete
  4. hihi.. CT pun selalu macam tu. kadang2 tu nak teman mak je kemudian nak lencong tempat lain. adoiyai tudung slebet slipar tah pape.. tibaiiii je.. ngeh2 konpiden penting =P

    ReplyDelete
  5. Wah..... dialam honeymoonlah ek ehem ehem. Makan epal bagai ni mengidam ke SI hihi.... manalah tau, menunggu cucu sekali dengan menunggu adik Iman kikikiki....
    Tengok makan dgn kuah rojak tu mcm teringin pulaklah SI....

    Lain kali kalau nak pakai mcm tu pakai topeng orang tak kenal hihi..

    ReplyDelete