Total Pageviews

Monday, 24 December 2012

masa lapang

Assalamualaikum....cuaca dari pagi tadi suram je,takde matahari pun mejengukkn diri .Masa macam ni berat pula mata ,rasa nk tidur sekejap tapi tak sempat nak pejam, budak berdua ni riuh kat berandah.Bila aku keluar mereka sdng main bola sepak kat berandah....aduhai .terus segar mata aku.Bila aku larang mereka buat dek je.Aku bukn apa takut bunga2 aku kat beranda tu jadi mangsa .Last2 aku tinggalkn je mereka ,layan korea lah pulak sambil baring depan tv.Tapi apa yang aku tau aku x faham jalan cerita nya pasal aku terlena akhirnya.Bila aku sedar budak2 tu dh senyap ,rupa2nya diorang pun dibuai mimpi.

No comments:

Post a Comment