Total Pageviews

Tuesday 30 September 2014

aku dan kopi

ASSALAMMUALAIKUM
 semalam 29hb sept Hari Kopi sedunia....seumur hidup aku sebenarnya tak pernah tau pun ada hari kopi sehingga lah semalam bila menonton MHI asyik memperkatakan mengenai kopi.
Aku bukan lah peminat kopi sejak dulu lagi ,tapi tak menolak jika dihidangkan dengan air kopi itu pun sekadar menghormati tuan rumah.Tapi sejak ada campuran pelbagai jenis kopi dengan herba2 dan pelbagai lagi ,aku cuba2 juga amalkan sehari sekali salah satu jenama ....,alhamdulilah nampak nya masalah yang aku hadapi selama ini kembali pulih....




8 comments:

  1. Kita smpi skrang x reti minum kopi...haha..

    ReplyDelete
  2. Salam Kak..
    saya pandai juga minum kopi ni..tapi selalu nya letak susu sikit lah..hehe..dah biasa dr kecik sbb arwah ayah peminum kopi tegar..
    ohh! hari kopi sedunia ye?? hihi tak tau jgk...

    ReplyDelete
  3. Memang takkan menolaklah kalau ada hidangan kopi..
    sebelum ni kalau tak dapat minum dapat bau kopi pun jadilah.. sekarang ni habit tu dah berkurangan sebab dah tak minum kopi kat rumah..

    ReplyDelete
  4. Oh.. ye ke? Kakak pun tak tahu ada hari kopi sedunia - ketinggalanlah kita hihi... tapi kakak lagilah hari ini baru tahu:)

    En Abe kakak kat rumah tu dia soranglah yg minum kopi SI sebab keluarga dia memang semuanya minum kopi. Kakak dari kecik dihidang dgn teh jadi teh ajelah..

    ReplyDelete
  5. Bunda jarang minum kopi....susah nak tido...
    Tapi sekali2 kalau badan tak sehat...penat atau mengantuk jer...bunda minum jugak...
    Okay lah...bertenaga kembali...

    ReplyDelete
  6. Kak zai suka kopi tapi tak boleh minum bp akan naik. Bila hubby minum ada juga curi2 sikit.

    ReplyDelete
  7. Ky sesekali minum juga. Bak kata Zai lah..klo minum bnyk bp akàn nàik..

    ReplyDelete
  8. Masalah apa SI? Hehe sebok nak tu hal orang.....
    Okje ......belasah jer air apa pun SI.....tolak air longkang jer hehe...

    ReplyDelete