Total Pageviews

Sunday 5 January 2014

Buku ,Iman dan artis

ASSALAMMUALAIKUM
    

Sesi persekolahan sudah bermula ,oleh kerana Iman sudah naik tahun 2 tentu banyak pelajaran baru dia belajar.Sekarang sudah gunakan sistem PBS ,aku tiada pengalaman hendak mengajar Iman di rumah seperti anak anak terdahulu.Dari abang abang dan kakak kakak dia memang aku tidak pernah menghantar kelas tambahan di luar kecuali  di sekolah .Masa mereka di sekolah rendah ni aku ajarlah setakat yang aku tahu,di samping membeli buku buku rujukan dan latihan .Aku selalu suroh mereka buat latih tubi supaya ingat apa yang diajar.

Hari Jumaat lepas aku bawa Iman ke kedai buku untuk membeli buku latihan dan alat2 tulis yang masih belum cukup.Tidak disangka pula bila hendak masuk dalam kedai ,ada pula orang sedang shooting filem ke drama aku tak pasti.Walau bagaimana pun pelanggan2 kedai tu dibenarkan masuk dan beli belah macam biasa .Teruja nya Iman bila dapat tengok pelakon yang dia minat (Ikram Dinzly)ada di depan mata dia.Tapi bila disuroh ambil gambar takut pula.Bagaimanapun kami tak lama di kedai tu,takut juga mengganggu kerja2 mereka.Tapi Iman sampai balik masih teruja dan seronok sangat.

  
            Ikram Dinzly sedang shooting.

                 sebahagian buku yang dibeli

No comments:

Post a Comment