Total Pageviews

Thursday 17 September 2015

salah maksud

Assalamualaikum
Anak perempuan aku 2 orang ni seperti kawan bagiku.Semua rahsia dan masaalah dikongsi .Senang berurusan dengan anak perempuan ni dibandingkan yang lelaki.
Hari2 brwsp ntah apa2 cerita di uni sana dikabarkn...kdg aku tak faham apa yg ditaip....saja megubah2 prkataan.Kdng jdi lawak pun ada,sperti dua tiga yg lepas kata Fateha dia sakit tekak dek jerebu.Esok2 pulak cerita pasal doktor manalh aku ni tak konfius.Perangai aku ni pulak cepat je beritau suami jika brkaitan dengan ank2....last2 kena gelak budak 2 tu je..!



Gitulah gayanya"anak bertuah" aku .

7 comments:

  1. Kikiki...comel je anak2 akak tulis camtu...saje la tu tulis anje2 dgn ibu diorang....saya pon sama kak dgn kak long pon macam bff semua saya bincang dgn dia....anak jantan ni lain skit lagi pon abang ngah tu cam kanak2 rebina skit perangainye tak bole bawa bincang lagi....kikiki

    ReplyDelete
  2. Hehehe.....macam2 shortcut kan kan...kelakar lak :)

    ReplyDelete
  3. :-)) bestnya dapat wassup2 dgn mak...

    mak yan tan minat wassup:-))

    ReplyDelete
  4. hehehe lawak kan boleh senyum juga

    ReplyDelete
  5. lagunya silih bergantui best pula, ada lagu sedih..jangan sedih2 sangat ya

    ReplyDelete
  6. Hehe.....agaknya dgn anak lelaki ada tak ber WA mesra cenggitu SI?.... Biasalah SI, namanya pun sejenis, senang ek kita nak paham isi hati memasing. Kalau Okje, kawan bergaduh pun ye jugak tu....hihi

    ReplyDelete